bubbe här

Hejsan, det var ett tag sedan. Har verkligen inte tid, egentligen har jag inte de nu heller då jag hellre vill vara ute på bryggan i solen nu men ja nu ska de bloggas lite iaf.
Kom hit igår och då åkte vi lite båt och grillade osv. Sen kom det massa folk ifrån stugorna hit. Senare så sa jonathan att jag skulle klippa han, och det skulle vi ta idag då. Då fick jag en fixidè att klipp ph frillan på han och martin, hehehe. Sagt och gjort, nu har det den friryren båda två! Tackar de för att de ställde upp som försökskaniner, hade ju aldrig klippt den förr. Martin har maskinkort i bak och på sidorna och jonathan har kort klippt med sax. Kommer bilder så fort jag kommer hem för jag glömde sladden. Om det blev snyggt undrar ni nu va? Hmm, ja frisyrerna blev fina men det tar väl ett tag att vänja sig vid dom. Men de båda var nöjda så det var ju huvudsaken :)

Kom nyss hem ifrån stan, gustav skjutsade in oss med storbåten. Gud så fort det gick, när jag ställde mig upp så flög jag bak igen av trycket, helt galet skönt. Vi skulle köpa lanzas urban molding paste till jonathans hår, hittade det tillslut på en herrsalong, sen såg vi det överallt typ haha. Nu är pojkarna ute med båten och fiskar, och jag lagar lite mat. Ska snart åka in till stan igen för det är stor folkfest där idag. Brännbollsyran heter det, spelas av en massa lag i folkets park, jättekul att titta på! Så får se om gustav hämtar mig efter maten eller och vi kör vattenskidor och ring istället ikväll.

Nu orkar jag inte skriva mera, massa bilder får ni när jag kommer hem och då skriver jag mera. Kanske får tid imorrn eller på söndag att skriva vi får se, PUSS J

 

Nu så orkar jag ej skriva mera,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0