who says

Idag var den roligaste dagen på praktiken hitills, har fått gjort saker hela dagen. Schamponera, maskinklippa en man, packa upp massa nya varor, svara i tele osv :)
Sen fick jag även med mig en schampo och en balsam flaska hem, skulle vara deras testperson på just de märket! Super kul, ska duscha nu och testa det genast!
Gick även lite på stan efter skolan med julia, skulle fika men fick fullt upp med annat så det blev inget. Ingen shopping heller, ska köpa den dära blusen som jag kollade på idag på h&m imorrn efter skolan istället!

Somsagt så ska beach body -10 fram nu, mindre godis och mera träning. Ska börja gymma på torsdag, hoppas även på dans till våren.
Nu ska jag duscha-ringa julia-PH awsome / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0