sommaren -10

Sommaren ser mycket ljus ut i dagsläget! Vet inte hur jag ska hinna vara hemma denna sommar, ska till bollnäs (till våran ö där vi har stugan) skåne men julia, gotland med flickorna, gräsö med frida, ebba och jenny blir husvagns mys.

Ja, sen kanske det tillkommer en resa men det får vi se. Vill ju vara hemma lite med så får väl se till att ta tåget hem ifrån bollnäs nån gång. Får se när jag ska sommarjobba med, fick ju inget av kommunen förra året så hoppas att jag får det iår då, lönen är ju inget att hurra för men det behövs till alla mina resor! :)

Nu ska jag slå på mayer, love it! /J

p.s imorrn så får vi se om bussarna går till skolan, annars måste jag ändå ta mig in för jag ska sova hos julia i luthagen typ 100m ifrån skolan, chill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0