sjuker 2

haha, ganska komiskt, jag sitter i ena soffan med datorn i knäet, och vem sitter inte då i andra? jo pappa med sin dator. Vi är så sällskapssjuka som ni kanske hör. heh

Precis kommit ur duschen, där det ör väldigt lätt att man bara kommer på sig står där och stirrar rätt in i väggen, snark. Åkte hem tidigare från skolan idag, huvudvärk och halsont. Huvudvärken har jag haft i ett antal dagar nu och nu även halsen, vilket jag har haft mer eller mindre ont hela tiden sen jag låg hemma i flera veckors koma typ.  så varför inte när vi ändå är ingång, grattis du fick en förkylning på köpet!

ett + med den här dagen: Jag har beställt efter en keps nu, snygg snygg snygg, dyrt, dyrt, dyrt. Men lätt att den är värd det!!

Min efterlängtade pryl som
jag ska använda mycket väl
i sommar!


Kommentarer
Postat av: sjuker 1

åh, nu ska jag finna min med ;)

2010-01-28 @ 21:46:57
Postat av: sjuker 2

Jaaa det tycker jag verligen! blogg kepan;)

2010-01-29 @ 18:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0