sjuker 1

Idag var jag hemma ifrån skolan, vaknade först och mådde inge bra så jag hoppade första lektionen och skulle in till stan efter lunch men nej jag sjukanmälde mig för hela dagen. Mår lite bättre nu men jag måste till skolan imorrn, man kan inte vara sjuk på en fredag i fr1 då missar man en hel veckas jobb känns det som! Sen så ska vi göra våra val till 2:an med så det är nog ganska viktigt att vara på plats imorrn.
Ikväll så kommer pappa hem ifrån bollnäs och då ska det diskuteras sommarplaner och planer som ligger lite närmare till hands, right sjuker 2?
Nu ska jag duscha och imorrn blir det gym och shopping!

Attans, jag som hade suttit och gjort några fina collage i paint på det jag skulle köpa.. jaja det funkar ej att ladda upp nu så ni får kanske se inköpen sen då :) collagen innehöll iaf: en topp, jeans, tygskor, armband och en mysig tjocktröja.

PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0