ny möblerat rum!

Nu har jag möblerat om i mitt rum och det blev ganska bra faktiskt. Nu står sängen bredvid mitt element och gud så varmt och sköönt.
Kollar lite på tv, lyssnar på musik och kollar runt på internet.
Jag tror att jag äntligen har hittat MIN tatuering som jag vill göra, en text är det och den ska på min kropp förr eller senare. Får se när det blir men hoppas på snart! Tänker faktiskt inte säga vad det är för text förren den är gjord, då får ni nog se bild. Det ligger såklart en tanke bakom den men jag vet inte om jag vill dela med mig av den på bloggen. Nog tjatat om detta, kanske inte sker innom den snaraste framtiden.

Hoppas att jossan är frisk imorrn, så att vi hinner ses innan hon drar vidare till värmis igen.
PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0