Mörbultad tjej!

kan ju börja med att jag trodde (eller vi som inte skulle köra med box) skulle få vara i gymmet. Men icke sa nicke! Först var det 200 som det heter, jävligt jobbigt men jag orkar dra igenom hela den men det hade med situps, armhävningar osv med att göra! Redan där är det bara jobbigt. Sedan var det dags för spinnig, ÅÅÅÅÅH, jag trodde jag skulle ramla av cykeln där ett tag, och ni som känner mig vet hur jag beter mig när jag bara inte orkar/vill! ;p sedan var det 90 grader med olika öviningar och så, kanske inte låter så jobbigt, men ni kan ju köra det passet och sen försöka gå i en trappa normalt! Inge vidare skönt, tro mig. Imorgon kommer jag ligga i sängen som en ner mejslag tjej och rullar ur sängen.

Sovmorgon imorgon då eftersom det är APU då, börjar inte fören vid 10, sen på onsdag börjar vi halv 1 typ. ! SKÖNT

ps. bloggen är somsagt på gång för lite upp freshening (?). Här händer det grejer. haha orkar inte,alldeles för trött för att ens försöka vara... seriös?.. Puss F

Alla har sina jobbiga stunder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0