måndag

Idag har jag hunnit med en hel del, började dagen med lite shopping. Blev en tröja, ett läppglans och ett nagellack. Sen hem och ut och gå. Var även till elsa och calle en stund, nu skulle jag vilja ta bussen till ishallen och kolla på djurgården-modo. Men det finns ingen som kan, alla tränar eller är sjuka.. suck. Btw så ska jag och frida åka till sthlm snart och kolla på stora pojkarna i dif, yes i klacken ska vi stå!

När jossie sov här så snackade vi lite sommarplaner och vi vill till gotland, frågan är bara vart priset hamnar på om man vill bo i en fin stuga osv. Men en vecka där skulle sitta fint.
Men i nuet så vill jag åka skidor, det kommer inte bli några skidresor för mig iår :( förra året så blev det ju järvsö i 2 dagar iaf men nepp inget iår. Det beror väl på att det inte finns någon i min familj som vill åka skidor, haha. Bara jag och bror som åker. Jaja, en solresa är ju heller inte fel!


jag och jonnis på tolvslaget!

PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0