Lördagskvällen!

Kvällen igår blev mycket bra! Vi tog 20.20 bussen in och mötte upp julia och carro på stan, sen hem till julia där vi pratade om allt och alla, åt mat (för andra gången, ehehe) lekte med katten och kollade på skräckis.
Vid 11 så vart alla plötligt hungriga även fast alla hade ätit middag så jag och julia lagade lite mat och gissa vems mat som tog slut då? jo min såklart. Okej julia fick inte så mycket sås till sin matlagning men iaf! ;)
Vi satt och snackade bort tiden totalt så jag och frida missade våran buss, men det gjorde inget alls! Sen när vi hade kollat på filmen så var det ingen som vågade gå iväg och hämta sladden till datorn så att vi kunde kolla tidtabellen på stadsbussarna, FEGISAR vi var men frida gick tillslut, fast hon kom tillbaks springades av lite panik, haha så söt!
Åh, jag måste bara säga att gwen steffani var jättebra på haiti galan.....hmm eller var det så..?.
När vi kollade upp bussen till stan så hade vi missat den med 2 min, så jag och frida fick springa för våra liv ner till ica på 6 min så att vi skulle hinna med 5:an , och ja vi hann! Kände oss mäkta stolta då.
Sen tog vi 02.20 bussen ifrån stationen och hela bussen var fylld av folk, nu vill jag bli 18år tack.


carro och julia

julia och frida

hungriga brudar

Idag har jag bara tagit det lungt och kollat på en film som jag laddade hem i fredags, sommaren med göran, lika bra denna gång!
Nu väntar jag på att frank snygg wagner ska dyka upp i rutan.


Imorrn så börjar ännu en vecka, jaja jag får träffa sötflickorna iaf!

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0