kärleken är inte alltid lätt

Igår blev det shopping efter skolan, både för mig och fridas del. Fick väl med oss en hel del hem! På kvällen så gick jag över till frida och sen kom även jossie och ewin, mycket mysig kväll!
Idag så har dagen flytigt på, jag har träffat jossie en stund och sen nu på kvällen så drog jag och frida in på bio, bröllopsfotografen! Den var faktiskt riktigt rolig och sjuk, se den. Nu blire nog chill hela kvällen, kolla på film och mysa med alfonso eller nåt. Är taggad men jag måste vila ut mig eftersom att jag var galet trött i slutet av veckan.
Imorrn så ska jag nog till amanda och hämta mitt smink som jag äntligen kom på vart jag hade glömt någon stans! sen hade jag lite kläder där med. Annars så har jag inga planer alls.

Vill bara säga en sak och det är typ en rebus som någon av mina vänner som läser denna blogg ska kunna lösa.
svea-berrabus-sena kvällar-deeptalk-kärlek-snö
Yes, där har ni den. DU ska kunna denna :D <3

PUSS J
 

Kommentarer
Postat av: linnea

jag kan jag kan :D haha <333

2010-01-21 @ 15:49:18
URL: http://llinneaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0