i väntan på frida..

Så bloggar jag lite!
Igår kom jossie hit och vi åt middag och chillade hela kvällen, pratade en massa och kollade på film, mysigt vare :)
Vaknade vid 2 halv 3 idag och jossie åkte väl hem efter lunchen som vi åt vid 3 tror jag. Nu väntar jag på frida men det värkar som att hon har väldigt svårt att slita sig ifrån rosa. Gah, har väntat ett bra tag nu och hon har inte ens börjat gå så vi får väl se om det ens blir något ikväll.
Imorrn så ska jag iaf vara med jossan och beccis, var längesedan vi träffade tsm! Och på tisdag så kommer julia hem och på onsdag så ska jag få träffa henne :* en vecka är sjukt långt om man ska vara ifrån julia.

p.s nu fick jag ett sms av frida där det stog typ: "ja jag går nu när som :)" om kanske 1 h då? haha

 


Kommentarer
Postat av: ebba

sv: haha, ja rätt nära :) vadårå? <3

2010-01-03 @ 20:17:33
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0