hejhopp

Som ni ser så har vi en söt flicka vid namnet linn som håller på att fixa våran design till bloggen. Det kan ju inte bli värre än vad det är nu iaf! haha, nej men hon gör nog ett jättebra jobb!
Nu ska jag inte skriva så mycket mera än att jag har APU imorrn igen, ska boka tid för hårfärgning, nagelförlängning och köpa ett svindyrt men superbra balsam! Kan skriva någon rad om det sen när jag testat de :)

Ska läsa ett kapitel i min engelskabok nu, buhu så tråkigt men ett måste! sen ska jag belöna migsjälv med att baka kladdkaka, mums. + att vi har sovmorgon på onsdag till halv 1, lovely. Åker bara in för att ha matte.


ett smakprov på nya designen! (jag vet att jag ser avkapad ut men det är för att jag står i en konstig vinkel, haha)

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0