Hårdag

Jag och frida kom hem 20.00 idag, låång dag istan alltså. Vi hade bara matte i 55 min och sen drog jag direkt till salongen där jag färgade håret! Blev inte en jättestor skillnad men för mig blev det de. Lite sandblond mera nu och detta är mera min naturliga hårfärg.

Kanske är lite ljusare irl, eller jag vet inte. Haha men det är lite askigt!

Köpte även leave-in balsamet som jag nämnde tidigare. Denna tub kostar 300kr, den är lite dyr för bara 125ml men gud så bra om du har/vill ha långt hår. En kluven topp finns inga balsam för, bara att klippa av! Men det går att reparera torra toppar så att det INTE blir kluvna.

Hinner ej skriva mera nu, AA börjar! Verkar som att det skulle hända något "läskigt" i dagens avsnitt eftersom att de varnade innan de började, hmmmm

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0