håller inte hoppet vid liv

Hemma från dagens praktik, fick börja dagenmed att vara med på ett möte, där dom berättade lite om produkten doop, nytt som inte kommer att säljas överallt som alla andra vaxer och sånt där. Fick en Ûbergod sallad, kyckling, bacon och sånt där i. yammi. För nu ska beach 010 fram, måste verkligen göra någonting åt det här, no more godis i kiosken. Joo kankse ibland när jag verkligen förtjänar det, men INTE lika ofta som nu, men jag umgås ju med godisråttan jennifer så vad ska jag tro egentligen..  -5 iaf, det är mitt minimum.

Om jag ska vara ärlig så bryr jag mig nästan inte längre, det kanske ordnar sig för mig så :) just nu är det ljust, men somsagt, jag tar aldrig ut något i förskott. Inte efter vad jag lärt mig K&H F


2 år sedan samtalet kom, samtalet, beskedet. Vi saknar dig än idag Anderas, kan knappt tro det än idag. Någonting som inte skulle hända hände. Du finns i allas huvuden än i dag. Du ska veta att alla saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0