Det kan bli så fel..

IKEA igår då alltså, hide and seek. haha till en början var allt helt sjukt, man hade 5 minuter på sig att springa och gömma sig någonstans. Ägarna till den hrä bloggen som självklart alltid lyckas hitta "det bästa stället", la sig under en säng i ett sånt där litet rum. DAMM. Fullt med lådor och damm under sängen såklart, tänkte slänga in en bild på hur det blev där men tyvärr så har jag inte varit och hämtat sladden än..

Nu ska jag kanske gå hem till mamma och klippa henne och moster, får se hur det blir. Sen får jag väl hoppas att jag får träffa min sötaste älskling som jag inte träffat på hur länge som helst, känns det som.

Därför slänger jag upp en bild på oss ist :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0