bio och bollnäs

Igår blev det bio med julia, "har du hört ryktet om morgans?". En feelgood film, bra var den. Jag och julia gick och störde oss på alla som sa dåliga saker om filmen efteråt, "trodde jag skulle få skratta mera" "varför var han med så lite för?" osv, nedlåtande människor dissar vi.
Blev även lite shopping, en till väska och en tröja. Impulsköp som jag idag inte ångrar ett smack!

Pratade med farmor min här om dagen och hon vill så gärna att jag och snutt ska åka till bollnäs nu igen. Och självklart vill vi de! Blir bara över en helg dock, om det inte blir på sportlovet då, jaja vi får se. Nu har hon ju flyttat med så ska bli kul att se hur det ser ut :)

Linnea har ju varit med mig till bollnäs 2 gånger så detta blir den 3:e gången. Det är så kul att hon "klickade" med alla där uppe direkt :D slänger in någon bild ifrån i somras när vi var där!
btw, jag har en skitrolig sak att berätta linnea!! :*


kusin gustav och linnea typ brottas? haha ;)

<3

väntar på att pappa ska hämta oss med båten så att vi kan åka in på grillnatta!

middag på en resturang i stan :)

på stan fick vi för oss att göra hennatatueringar, HAHAHA jag tror inte att jag har skrattat så mycket som när linnea fick frågan: vill du ha NÅN blomma med? linnea: njaaa, okej det kan jag väl ta! haha.

kommer flera bilder sen, PUSS J


Kommentarer
Postat av: linnea

2010-01-10 @ 18:48:23
URL: http://llin
Postat av: linnea

hahahah gud vilka minnen!saknar dig gumman!

VAD SKA DU SÄGA! nyfiken jag blev nu då!:D

vilka "fina" bilder du hittade då -.- haha

<333

2010-01-10 @ 18:49:57
URL: http://llinneaanderssons.blogg.se/
Postat av: ebba, sv:

Nej alltså, jag skiter i den där boken nu :p jag vill bli frisör, vad har jag för nytta av att läsa sexy då? ;o recensionen var inte så jättesvår, så kommer nog bläddra igenom lite & skriva efter det :) <3

2010-01-10 @ 21:52:45
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0