Armen i vinkeln...

En snabb sumering av gårdagen och dagen! Började med att åka till sigtuna för lite tjejmiddag och trevligt sällskap, allt som slank ner i strupen var verkligen jätte gott :) Sen var vi där ett bra tag, blev hämtade av frida syster och vidare till max för att ta oss ett nattkäk, och där fick man sig ett ragg, inte riktigt menat nej.. Dohan(?) eller va fan han hette, nån lura i han att jag var modell och då skulle han promt ge hans nummer till mig, men jag gav feting dissen istället! Vad ska jag med han till liksom, 25+, nejtack!    Sen var det tänkt att vi skulle på efterfest, eller dom andra åkte, jag, ehm, heh, klev av lite tidigare istället, men det fungerade alldeles utmärkt de med ;) och nuuu äntligen är jag hemma!!!

det går inte just nu att lägga upp en bild, kommer seenare jao
men kan sammanfatta kvällen lite enklare såhär: huvudvärk såhär dagen efter, and this song! PUSS F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0