ååååh vad jobbigt!

ååh, precis hem kommen från 1,5 timmes fys! fyyyyfan säger jag bara, jag gav upp på det sista där.. sjuk imorgon förmodligen också, halsont hela dagen + fys ute i snökaoset blir inge bra tillsammans.

Nyår: orkar jag inte dra igenom, kan bara säga att det var kanoners kanoners! :D Efter ett antal timmars hålligång ville min kropp ta det lite lugnare så jag körde på ut i snön och piggna till, sen in igen! Men  Nyår var alltså riktigt var bra :)

Nu ska jag g¨och ta den efterlängtade varma oboyen efter att man fortfarande är fryssen som en istapp fast stått i HETT vatten i duschen i sisådär 30 min. Sen ska jag bara luta mig tillbaka och ta det lugnt :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0