2010

Första inlägget 2010! Jag tänker nog inte sitta och skriva om nyår, det får frida göra :) det var väldigt lyckat och trevligt minus några saker. Tackar och bockar för kvällen/natten/morgonen iaf, langar lite bilder med!

Vid 6 så kommer jossie hit och äter middag med moi, sen kanske frida också kommer? Får se vad vi hittar på, hoppas väl på att det händer något kul i lilla alunda today. Är själv hemma hela natten så jossie sover här med, härligt.


frida, jossie, jag, ewin

haha! jossie, oskar, jag

jag och frida

ida, ewin, frida, amanda

frida i brillor

johanna, jag

jag och frida satsade hårt och körde på röda läppar, vad tycks ha? funkade fin fint!

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0