you had a good girl but didn't know how to treat her


Oj, Nu börjar det bli riiktigt krisigt här alltså, i värsta fall så får Suncis rycka in och rädda mig! haha

Men nu till en annan sak: GOTLAND POJKAR OCH FLICKOR, DAMER OCH HERRAR!! Fyfaan säger jag bara, nu ska jag bara leta efter den perfekta mysdressen att ha på sig dom dagar det kan kännas som bäst, och snart kommer min keeeeepa, som kommer slå allas sommar-outfits. Kommer som en storm och dundrar ner alla. Kommer sittta pöörfect.
Nu vill jag bara flytta x2. Ner och upp. Ner en trappa och bara göra om överallt, och in till stan med pappa, samma sak där :) + en liten doggie så är allt som uppfyllt;) hi-hi

Nu vill jag bara ha mitt "jobb", som kommer dra in storslantarna;) he-he. sen ska jag väl ut och leta sommarjobb någon dag här framöver :)  PUSSISEN /F

Saknar det som kallas utomlands


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0