Will you be my valetine?

På söndag är det Alla hjärtans dag. Hur ska man fira det då? hm, bli bjuden på en tre-rätters middag, få 10 röda rosor och sen övernatta på en herrgård? ja det skulle inte vara helt fel kan jag ju säga, men det kan jag nog bara drömma om just nu!

Fick åka hem efter lunchen idag från praktiken, det har varit så himla lugnt den senaste tiden så det blir bara så mycket folk som går omkring så därför fick jag då åka hem istället. ja inte gjorde det mig någonting iaf! :) Då fick jag ju mer tid till samhälls-pluggandet, he-he, vilket jag ändå inte spenderade på det minsta. Så ikväll slipper jag åka direkt från stan till gimo på träning, mycket skönare att hinna vara hemma innan. Så nästa gång ska vi prata om jag ska få vara där några timmar mindre eller så.    PUSS F

PS. JAG HAR SÅN JÄ**A TRÄNINGSVÄRK SÅ DET ÄR INTE SANT!!!
 "Tyck synd om mig nu"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0