söndag

Hejhopp!
Gårdagen var mysig, jag och linnea tog en promenad till dollar där vi shoppade lite, nagellack, smycken, hårprodukter och godis. Sjukt billigt så man bara slänger i massa saker i korgen. Får se om jag kanske visar lite senare!

Sen när vi kom hem så kollade vi på en wallanderfilm i sängen, åh jag kommer sakna dubbelsängen med snuttis här! Sen var det middag och massa prat. Efter det så blev det efterrätt framför melodifestivalen där jag och linnea fick ett skrattanfall när vi såg att det var en kille som var med och dansade i bidrag nr 8, skit kul! sen blev vi inte mindre fnissiga av att farmor satt och sa hur ful hon tyckte att han som sjöng i orsas spelmänn var, som ett ägg sa hon att han såg ut, haha.
Sen kollade vi lite till på tv och sen gick vi upp och la oss i sängen och snackade oss till sömns.

Nu har vi precis duschat och ska snart äta lunch, sen får vi se om vi kanske skulle gå till adam, gustav och sara en stund :) vårat tåg går 18.11 så vi är hemma vid 20.00 i uppsala.

Om jag inte skiver mera nu så skriver jag på tåget!


på promenix!

i sommras i stugan!


PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0