Torsdag, dagen jobbig

åååh fy, har nu skickat in min svenska bokrecension, äntligen! och nu sitter jag och jobbar på månader-försena-bokrecensionen fast nu engelsk version. Inte det roligaste, och jag läste ut den för någon vecka sedan, och jag har redan glömt bort nöstan allt! Hur jag ska lösa det här vet jag inte, ringer väl ett och annat samtal till min kära kollega och även staketet bredvid Suncis! :) och imorgon har vi matte prov! shit den här veckan har fan varit full hela tiden! Man blir lat i våran linje.. He-he oups

HÖRRNI, IMORGON ÄR DET LOV, tummen upp för det (y)

Imorgon ska jag till ewin på först myskväll, som kanske leder ut i natten. lördag är p-p-party. söndag är vilodagen, kanske börjar städa ur lägenheten. Puss på det F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0