stress

Dagen har varit bra! Jag och frida drog ner på stan på hålan och käkade lunch där, sen shoppade jag lite med. Glasses (nya slukartrenden OFC) frida köpte lika eftersom att det var ett par ur slukarnas kollektion! Bodybutter, örhängen och en ring.
Sen badade vi på fyrishov med, ganska kallt i vattnet men det funkade. Eller badade gjorde vi inte, vi simmade konstant i en timme och ja det var ganska jobbigt. Nästa vecka så ska vi göra det igen i en hel timme fast med kläder!? jaja, det löser sig väl de med. Jag har egentligen ingen tid alls till datorn just nu eftersom att det är väldigt mycket i skolan som trycker på, inte minst ett svårt sam prov som vi ska ha imorrn. Men jag intalar migsjälv att jag redan kan tillräckligt så det ska gå bra, haha vi får se imorrn då.
Får även stressa igenom provet eftersom att jag ska med ett tåg till bollnäs 13.57! kommer bli underbart, en helg med bara massa JL <3

jag vill träffa dig, eller egentligen inte men jag har längtat efter dig lite M

Får se om jag uppdaterar er när vi sitter på tåget kanske , nu ska jag plugga och PACKA, fan det hade jag helt glömt bort, åh jag hatar att packa när man inte vet vad man ska ta med sig. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på tranan imorrn heller... jaja PUSS J


Kommentarer
Postat av: linnea

JL hela helgen kan ju inte bli bättre! <333

2010-02-11 @ 20:22:53
URL: http://llinneaanderssons.blogg.se/
Postat av: linn

haha jag tror jag fattar den där lilla texten jennifer! (A) men ni får ha det så bra :D<3

2010-02-11 @ 21:30:19
URL: http://linnicious.blogg.se/
Postat av: jennifer

linnea: nej! ringer du vid halv 11? <33



linn: haha :$ kunde förstå att du skulle klura ut den! ;)

det ska vi :D <3

2010-02-11 @ 21:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0