söndaggg

Mycket tankar i huvudet just nu, har kommit fram till att jag ska börja träna minst 3 gånger i veckan och äta nyttigare inför beach 2010. Sen är det mycket tankar som jag ej kan ta upp här, men allt löser väl sig tillslut.
Lovet har varit mycket bra, har hunnit med allt jag hade tänkt förutom att läsa engelska bok, suck ingen är förvånad. Precis när jag var klar med den första så kommer de med en ny, blä.

Pratade med linn idag om sommar och vår kläder, åh vad jag längtar till sommaren. Ska snart köpa mig en ny vårjacka, har en vanlig svart skinnjacka, en beige skepparkavaj och en svart tygjacka. Men nu ska en bikersjacka hit med, att inte förglömma även en jeans jacka!

Allt för mig , PUSS J

p.s om du amanda lamell läser detta så kolla din mobil! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0