pluggis.se

Igår vid 23 tiden så fick jag ett ryck och gjorde en bokrecension, det resulterade i en övertrött tjej idag som bara flumma runt, kul för frida iaf!
Nu är jag äntligen av med den, riktigt skönt! och nu sitter jag och ska snaaart börja på den engelska bokrecensionen med, om jag hinner så ska jag svara på en massa sv frågor med, shit har jag ens tid att sitta och skriva för er? NEJ. Men jag gör det endå, hehe.
Klippte nyss min brur och ja helt okej blev det :)
Får se om jag hinner med lite shopping imorrn efter skolan, skulle vara nice med ett par nya skor kanske? vi får se vad jag finner!

Imorrn är sista dagen sen är det LOV, så jävla skönt. Min helg är nu uppbokad också,
fredag: skola, gym, linnea
lördag: julia, klippa s+j, fest
söndag: barnvakt, massage



PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0