onsdag

Frida har bloggat på här och det gillar vi!
Idag är jag hemma och är sjuk, känns som att jag blir det en gång i veckan :o ont i huvudet och kramper under bröstkorgen, ajj. Detta gör så att jag heller inte kan ta vara på dagen och göra något nyttigt såsom att läsa ut min engelska bok, börja läsa min svenska bok och plugga ihjäl mig till samprovet på fredag. Oj glömde nästan, mattehemprovet med! Får se om jag kanske orkar läsa lite iaf.
Annars har jag inget att säga till er, räknar ner till helgen som kommer bli awsome. Kollade precis på dagens AA avsnitt och ja, hihi jag kanske inte ska avslöja ngt här för er som ej har sett?
Ni får lite bilder ifrån sommaren !




parodi på två bloggare, ser ni vilka?


kom en vinterbild också! jag har inte åkt skidor alls iår :(
på bilden: emelie, jag och linn

PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0