news

Har ju inte orkat fota de jag har köpt på senaste månaderna, men jaja jag handlade lite idag efter skolan som ni kan få se iaf.

kostade på mig 2 nya ögonskuggor av ett BRA märke, TRUCCO. var less på h&ms skuggor som man blinkar bort på 1 minut. även nya borstar!

cardiganen ifrån bubbelroom!

min första tröja med axelvaddar, snyggt.

en lång t-shirt, jag var tvungen att köpa den när det stod "the history of red lips"!

Annars så har vi haft matteprov idag.. får se hur det gick på fredag. Det var de enda vi hade idag så det är skönt. Nu är det bara två dagar kvar innan det äntligen är looov. Sen startar vi med en soft vecka, har svprov på tisdagen och sen får vi åka hem och på onsdagen så är vi lediga!

Jag har inga spikade planer inför helgen förutom att vara med linnea på fredag, på lördagen så blir det nog fest!
PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0