monday

Hemma igen då, helgen var myyycket bra! Skulle ju få träffa adams tjej i söndags men vi blev kvar hemma och kollade på beck, jaja vi ses ju snart igen!
Tomt att somna själv igår, var så mysigt att sova i dubbeln med linnea <3

Endast en vecka kvar i skolan nu innan lov, NICE. Imorrn är det apu och på onsdag så har jag en fet sovmorgon, awsome. Ska klämma in två gympass denna vecka med om jag hinner! Har ganska mycket i skolan men skönt att ha samprovet ur vägen iaf.

Nu är pappa och hämtar mitt paket på posten ifrån bubbelroom, spännande och se om allt passar :)


snutt bloggar innan tranan!

jag bloggar efter tranan, haha tröttis där!

PUSS J

Kommentarer
Postat av: linnea

mysig helg med dig ! får göras om snart<33

2010-02-15 @ 21:34:43
URL: http://llinneaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0