lördag morgon

Igårkväll så var linnea här och vi myste med snacks och cider, kollade på lets dance och solsidan! haha, solsidan är sjukt bra för er som inte har sett det.
Nu har jag precis klätt på mig och sminkat mig med en ny foundation.... skulle bara ha lite under ögonen så jag inte såg död ut men då blev det fläckigt så fick ha på i hela ansiktet och ja, nu ser jag helt fucked up ut. Haha, den var oljig och en konstig färg, stor diss på max factors foundation!
Nu så kom julia hit! vi ska åka till mormor och morfar och äta lunch där och så ska de lämna messi (deras katt) där i två veckor för de ska till åre imorrn i en vecka och sedan flytta i en vecka. Jag ska klippa julia och sanna när vi kommer dit med, kanske färgar julias kalufs med vi får se :)

p.s jag fick ett sms av frida för ett tag sedan, nu drar vi till miami, ja varför inte? sweet

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0