Jennifer fixar

Mitt lilla projekt jag skrev om igår var att sy en egen klädkollektion! Jag har inga erfarenheter av att sy alls, har bara sytt på syslöjden i grundskolan. Men grejen är den att få göra något eget, INGEN annan har en exakt lika. Ja, jag syr inte för att jag ska bära kläderna (om de inte skulle bli jävligt snygga) utan bara för att det är kul att skapa :)

Idag åkte jag till stan med min mormor som är kung på att sy, hehe. Köpte ett tunika mönster som jag har gjort om till en stor t-shirt. Och ett klänningsmönster! Sen lite tyg och sånt med. 500:- spänn gick det på, oj det är absolut inget billigare att sy eget iaf.
Jag köpte den vibrerande mascaran med som jag älskar, julia har haft den ett bra tag och jag har bara inte kommit mig för att köpa den.

Mitt första mästerverk:

Är faktiskt nöjd den den, det var första plagget okej? Rosetten är också sydd av mig, lite tidskrävande men denna tröja tog 3h. Vad tycker ni? ska jag blogga och lägga ut bilder på sakerna jag gör? Det är ni som ska läsa men jag vill ju kunna kolla tillbaks när jag gjorde vad.
Imorrn ska jag börja sy en klänning, spännande.

PUSS J


Kommentarer
Postat av: linn

finfin :D<3

2010-02-22 @ 23:35:25
URL: http://bodylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0