Hemma igen!

Nu är jag hemma igen, gick till jossie där vi skulle boka gotland men det blev inte riktigt så. Stugan vi skulle ha fanns inte den veckan vi ville åka så nu måste vi hitta en ny stuga! Men det går nog bra, finns ju hur mycket som helst.
När jag kom hem så drog jag och mamma iväg till thuns för att köpa några ljuslyktor typ, jag hittade inget förutom en träningströja.
Nu ska jag bjuda er på lite bilder ifrån igår!

Frida jag och mimmi drog till ica mellan svenskan och engelskan eftersom att vi skulle ha teaparty på engelskan. Vi köpte en MASSA fika!

mimmi fikar loss på sam lektionen!

frida likaså!

Sen gick jag och mötte upp mamma på stan, hittade denna söting, rosett=must have, hehe. Men den fanns tyvärr inte i min storlek, denna var för kort i armarna så ska kolla igen på måndag!

Annars så fick jag med mig en tröja, en cardigan, ring, armband och strumpor hem. Och nej jag orkar faktiskt inte fota ALLT jag köper, har kommit så långt efter med det så det skulle bli för jobbigt att titta på. Men jag kan skriva om jag har på mig ngt nytt vart det är ifrån osv.

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0