Bränner

Fredag! Ska in på bio och med the girls, även vi so är gotlands gänget :) förutom jennifer som åker till Bollnäs idag, kommer sakna henne, bruttan<3  Vi ska iaf kolla på Farsan ikväll, den ska tydligen vara jätte bra enligt recensionerna :) sen får vi se vad det blir senare ikväll, kanske åker någonstans och myser lite extra? vi får se vad jag känner för just då ;) Men jag är ruuuskigt taggad för lite extra ikväll, typ festa natten lång så man kommer hem så sent att det är lönlöst att ens gå coh lägga sig. men det finns ett problem, jag har match imorgon :( se det funkar nog inte ikväll..

Varför har jag drömt flera nätter irad nu, att mina tvillingbarn blir mördade? Jag har alltid velat ha tvillingar och nu drömmer jag hela tiden om dom, två små flickor. Jag väntar på er tjejer, men det är några år kvar till det hoppas jag. 

Om du ändå kunde läsa mina tankar när jag ser dig, det skulle inte vara jobbigt längre då, så jag skulle slippa behöva öppna munnen och berätta allt istället och fråga det jag vill veta.
Om vi ändå kunde prata genom tankarna.

PUSS F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0