aa-oooo, sexyboy

Nu har jag kommit hem, var först hem till jossan med brudarna och snacka gotland. Måste bara hitta en stuga nu så är det som klarrtt sen!" :)  Begav oss sen vidare mt östhammar för att lira lite, vinst med 8-5? tror jag det stod när slutsignalen gick. good work girls.  Fick vara back idag, gick gallant första halvlek, sen gick det inte sådär jätte bra kan jag påstå. fyfaan. aja.

Skulle åkt på 20årsfest x2 ikväll, men det blir somsagt inget, lite surt sådär, jag som var helt söndertaggad till allt :( Får se om man hittar något annat att spendera sin lördagskväll på :) pussisen F


Kommentarer
Postat av: Jossan

sv: iiih, jag vet! Har varit helt exalterad ett tag ;) Ja den kommer till Alunda nu i veckan men ska nog be mamma och pappa skicka hit den :) Och du kan få se den live också om du vill ;)

2010-02-08 @ 19:38:37
URL: http://sundaancekid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0