Mobilbloggar igen..

Eftersom att blogg.se inte vill fungera riktigt så får det bli mobilblogg igen då! Idag så hade jag först sovmorgon, sen svenska och efter det kunpass. Jag fick en jättegullig kund som ville klippa page med graderad nacke och lite uppklippt också, hon blev jättefin och förmodligen nöjd också eftersom att jag fick dricks! Sen fikade vi med klassen innan jag och palle drog hem, väl hemma så åt jag middag och sen kom pojken hit till ph finalen, så vi kollade på den och sen pratade vi massa, behövdes. Sen fick jag massage också, åh så värt! Sen myste vi bara och han gick hem för ett tag sen, nu ska jag hoppa ner i sängen och tagga inför sista skoldagen imorgon!! På måndag är vi lediga och på tisdag är det avslutning i domkyrkan som inte jag tänker gå på :) PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0