Måndag!

Idag så var Linnea med mig till skolan, jag skulle färga håret på henne första lektionen. Gick jätte bra och hon blev mega snygg! Sen så käkade vi på stan och sen så gick jag tillbaks till skolan, kommer dit och får ett papper och lämnar in mitt arbete och sen får jag gå hem, sköönt.
Palle var här efter skolan till sju sen gick hon hem och skulle käka, jag hade flera alternativ för kvällen men ja jag stannade hemma. Är så trött när jag har varit i skolan på dagen så orkar inte göra något på kvällarna, haha. Men jaja får se om jag kanske orkar pallra mig iväg ändå!

Annars så är helgen full planerad igen, shit jag hinner inte med längre. Man har lixom fullt upp varje helg..! Men jag klagar absolut inte, bara de att en helg och bara vila kanske skulle sitta bra snart ? Eller det kommer ju ett lov snart och då kan jag vila. Men att man har kört 2 dagars ända sen sommaren börjar ju slita lite på en.

 


haha skitful bild men så klockren så den bjuder vi på!

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0