Lördag!

Gårdagskvällen spenderades somsagt hos jeppe, trevligt! Jag och amanda söööög på kortspelet tecknet, haha shit. Sen kollade vi på en film, house of wax. Fast jag somnade efter typ 20 min, och sen vaknade jag när filmen var slut. Men jag hade ändå sett den förut så det gjorde inget, somnade jättedjupt och drömde och vaknade av att jag ryckte till, mardröm, huh. Sen gick jag och pojken hem till mig och sov.
Gick upp vid 1 idag och sen har jag bara hängt med palle. Blev förfest hos henne också, var med då och då kom sarah ifrån våran klass också med en kompis! :) Fast var inte sugen på att dra vidare så nu ligger jag i sängen och ska kolla på någon film, är sjukt trött så kommer nog somna fort. Jaja fy vilket rörigt och babbligt inlägg, PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0