julafton, fest

Julafton var mysig med många fina julklappar, orkar inte ta kort på de jag fick och visa.. men fick iaf mycket fint!
Igår så var jag först hos emelie med bella och linn, vi snackade om nyår osv. Och sen gick vi till lyan där frida var, taggade lite och bestämde oss att dra på fest 20 min innan bussen gick, shit va fort allt skulle gå, har nog aldrig kännt mig så ofixad inför fest men jaja det gick bra. Festen var faktiskt värd, kände en eller två där innan som hade bett oss om att komma, men alla var så sjukt trevliga så de var jätte kul! Synd bara att bussarna går kaos så vi var tvugna att lämna tidigt, vid 1.

Nu ska jag ta mig upp ur sängen och äta något, har inte ätit på länge, åt ingen middag igår, huhu.

visstja, kan ju faktiskt bjuda på lite bilder nu!

party sugna flickor!

palle och jag

palle och jag igen, vilka fynd vi är!

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0