hej igen

Jag har saknat att blogga lite faktiskt. Men har inte haft tid alls, men ja nu har jag tid igen!
Helgen vart väldigt bra, i fredags så kom det folk hit och vi var runt 20 party glada människor. Sen skulle vi dra vidare men jag och amanda orkade inte riktigt så vi sov fast på olika håll. Sen i lördags så skulle jag på fest i östhammar, men guuud så trött jag var så stannade hemma hela kvällen. Träffade ingen, kollade bara på film och sov själv. Och idag så har jag pluggat, shit. Det var sjukt längesen men det var dags idag. Imorrn så ska ett arbete vara klart i kultur och stilhistoria så satte fart med de idag, har fortfarande en del kvar men snart klart! Duktig ja.
Sen skurade jag golvet också i köket eftersom att det var lite kladdigt ifrån i fredags. Haha gud de var ganska svårt att moppa ett golv faktiskt, sen så ställde jag ut moppen för att den skulle torka och sen glömde jag den där.. så när pappa kommer hem så hittade han moppen och bara suckade åt mig.. så gjorde han om hela skiten för man skulle ha något medel också osv jag hade iaf gjort helt fel. Men det var ju tanken som räknades, han tyckte iaf att jag var duktig som försökte :D

Nej nu vart det långt.. men nu ska jag hoppa in i duschen och sen käka tårta med snutt som kommer hit och sover över ! PUSS J


Kommentarer
Postat av: andreas

haha... :)

2010-12-05 @ 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0