En bra dag

Vill inleda detta inlägg med att vi är tillbaks, åh så skönt! Idag vann vi mot luleå med 4-1, DIF <3

Idag var jag i skolan och gjorde ingen nytta alls, haha. Pysslade som ett barn på bilden, palle fick ett fint julkort! Sen fick jag ett av ebbis också :) Sen så har jag varit och grattat min syssling som fyller 16 år idag, grattis igen! Sen har jag jag haft tre klippningar på kvällen, nu är jag ganska trött. Ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag sova. Fast först några ph avsnitt som jag missat, sen sova.. själv, fan hatar att sova i min stora säng själv.

Imorrn så är det först praktik 10.00-16.00 sen möter jag mamma på stan för lite shopping och sen ska vi till julle och gratta henne som fyller 17 barre imorrn! Efter de hem och klippa och sen ska jag träffa pojken!


myser i min fina tröja dagen till ära, hehehhehe

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0