då var det fredag igen då!

Men ikväll blir det nog inge partaj för min och Jennfiers del, för ikväll ska vi träffa några "gamla goda vänner", eller så kan man egentligen ju inte kalla det. Men menar att vi bara inte har träffats på fritiden på väldigt, väldigt länge så det ska bli mycket trevligt! :) Sen vad som händer efteråt får vi se, kanske blir ett gäng party sugna b-rudar som vill dra sig vidare ;) man vet ju hur det brukar sluta även fast man tidigare sagt att det blir en lugn myskväll.. hehe Nu ska jag snart iväg och klippa av mettans hår litegrann, sjukt vad hennes hår växer snabbt! :o klippte det senast i slutet av sommaren typ och nu har det växt kanske 2dm?! SJUKT! Om man ändå hade det så eftersom man kämpar med att få långt hår någongång.. Nej nu blev det ett långt inlägg om allt och ingenting igen.. Men ska dra mig mot duschen nu och sen fixa lite saker innan jag drar mig iväg! Puss/F ps. nått fel så går inte att lägga in någon bild :O :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0