back on track! igen..

jaa man skulle väl kunna säga att vi haft en mer eller mindre bloggpaus?? men nu är vi nog tillbaka igen! :) En väldigt rolig sak som har hänt i the private life medans vi har varit borta och som min kära kompanjon inte har tagit upp här, är att lilla jennifer har bundit upp sig, yees, ett kärt litet förhållande! Så söta tillsammans! :) en annan är att jag inte längre är blond, vilket jag saknar nu då men.. Nu är jag typ brun/röd hårig, men mest åt det mörk röda!

Har storstädat mitt rum idag, till och med skurat liksom :o inkl toaletten är fräsch igen men den tog inte jag hand om, uuuusch aldrig!
Helgen är somsagt fullt planerad, igen.. och vad är det för dag? tisdag.. haha Men något mer kommer nog att tryckas in i schemat i kategorin "helgens bravader" hihi :d
Men detta var nog allt för mig den här gången, c ya! / P&k F

nu för tiden ser jag ut såhär i skallen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0