Tisdag

Idag var jag först i skolan som vanligt, sen slutade jag lite tidigare och åkte hem med linn och bella. Då på bussen så bestämde vi att vi skulle ha myskväll hos mig ikväll och kolla på fångarna på fortet! Sagt och gjort så köpte vi lite chips också såklart ;)

Imorrn så har vi två lektioner sen slutar vi, men då ska jag och frida vara kvar och göra henne finare i håret! Jag ska sätta i nailhair på henne :) Visar väl före och efterbild senare kanske. Ska blir riktigt kul iallafall!
Nu ska jag kolla på tv, är trötter. Har varit som en zombie idag i skolan så hoppas att somna innan 1 idag så jag får fem timmars sömn iallafall, fyra timmar var inte nog märkte jag igår, hehe.

PUSS J. ps vi är lediga på fredag, huuuur skönt!? åh vad jag bara ska ligga och kolla på film hela dagen om det regnar, myys. Och på lördagen så är det fest som står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0