Tänker till runt pengar och behov..

Finns allt för mycket som jag vill ha just nu. Och med tanke på allt som jag har just nu så borde jag vara nöjd, och det är jag. Men det finns fortfarande saker som jag vill ha. En iphone ska jag ha! Ska prata med mamma och pappa ikväll så får vi se när jag kan beställa den. Sen en canada goose jacka i vinter, huh svindyr om man vill ha en äkta och det vill jag. En sån har jag pratat om länge så det ska jag också ha till vintern! Sen ska jag till London i oktober på frisör mässa med min salong, där ska vi även shoppa. Då vill man ju ha mycket pengar..

Det suger att jag inte har något jobb, jag har alltid klarat mig utan. Men nu skulle det ju sitta fint, även fast jag vet att jag kommer klara mig. Säger som frida, "det löser sig alltid med pengar". Och ja det gör det ju alltid för oss, generösa föräldrar är väl kanske en anledning tyvärr, hehe. Nej frida nu ska vi börja bli bra på detta med sparande och inte spendera pengar varje dag efter / i skolan.

Helt onödigt inlägg men nu när jag skrev det så fick man ju en tankeställare, man kanske inte kan få allt man vill ha jämt. Hmmmmm /J


Kommentarer
Postat av: julia

Bästa inlägget på länge måste jag säga! Bra där bruden, detta gillar jag!

2010-08-08 @ 19:34:54
Postat av: Jennifer

då kommer du kanske inte gilla vad jag har gjort nu... hehehe ringer dig!

2010-08-08 @ 19:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0