Söndag

Lånar brors dator och slänger in ett inlägg, har degat med julle hela dagen. Igår så var det festligheter hos frida, trevlans!
Sen har jag kollat på två filmer nyss, är aptrött. Ska snart sova tror jag, fast först peta i mig lite mat. Imorrn ska jag växla mina danska pengar som är kvar sen köpenhamns resan till svenska, sen ska de läggas undan för att sparas. Har mycket resor på gång som jag vill åka med på och då får jag börja spara lite pengar. Ska fixa nytt pass i veckan förhoppningsvis.. Såg även att jag hade en avi ifrån hm, hämtar det paketet imorrn. Förmodligen bara en skjorta och ett skärp som ligger i paketet.. skorna och väskan skulle nog dröja lite till.
PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0