Sjuk

Har varit hemma idag ifrån skolan. Vaknade med hemsk huvudvärk som inte gick att få bort med värktabletter så har legat i min säng typ hela dagen.

Mitt paket ifrån hm innehöll inte mycket mer än ett par örhängen.. suck. Skorna kommer om ca 2 veckor och kläderna senare än då..
 
Blir bara ett inlägg (om ni har tur) om dagen ungefär. Så jag tror jag att jag hoppar av denna blogg, även fast det tar emot faktiskt eftersom att vi har bloggat här över ett år nu.. Men jag tror inte att jag orkar lägga så mycket tid som det ska läggas på en blogg som är rolig att läsa med outfits, shopping och bilder överhuvudtaget.. jaja allt blev depp nu i detta inlägg så nu ska jag sova och hoppas att huvudvärken har släppt imorrn. Återkommer om jag fortsätter blogga eller ej.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0