onsdag, båtveckan börjar!

Ikväll så börjar båtveckan i öregrund. Själv så stannar jag hemma ikväll för regnet öser ner där just nu. Så ikväll hoppar jag öre!
Gick upp tidigt idag, 11 hehe. Då kom mormor och morfar och skulle gratta pappa i efterskott, så då fikade vi och så. Sen har jag legat och kollat på oth hela dagen. Blir nog en hel del avsnitt till idag om inte vädret fixar till sig.

Imorgon så skulle jag egentligen åkt på en 24h kryssning med julle, egen hytt och allt men såklart så kom något ivägen.. orkar inte dra hela långa historien men det blev iaf en golftävling som kom ivägen! "/

På fredag så hoppas jag på att det blir fint väder så vi kan åka till öre på kvällen. Sen på lördag så blir det fest i uppsala, kommer nog bli en grym helg detta med 3 dagar i rad! ;)


bild ifrån igår innan jag gick till wallins!

PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0