Måndag

Idag sov jag till 14.00, illa. Sov till 16.00 igår.. nu måste jag fixa till mina sovtider, inte längre än 12-13 nu :o.
Annars så kom linn hit idag och vi hyrde beck mannen utan annsikte, som vanligt så är beck filmer otroligt bra!
Sen chillade jag amanda frida och linn här hemma tills frida och linn skulle hem. Då gick jag och amanda ner till mitt rum och skulle sätta på en skräckis hade vi tänkt, HAHA den var inte ett piss läskig utan bara tragiskt och jobbig. Så vi såg inte ens klart den.. haha. Och nu ligger jag här och lyssnar på musik själv :)

Imorrn så får vi se vad jag gör, ska iaf ställa alarmet på 12 så att jag inte sover bort hela dagen somsagt. Hoppas att ha fått en bekräftelse på att min mobil är skickad imorrn på mailen, annars blir jag lite arg! Hoppas att jag får den innan veckoslutet, men det kan väl dröja lite nu när jag har gjort en nummerflytt. Men det skulle gå på 1-3 dagar bara om man flyttade innom tele2 och det gjorde jag. Jaja vi får väl se när bengt dyker upp!

 

På torsdag så ska jag iaf åka till stan och träffa julle, hon drar till köpenhamn över helgen sen så då hinner vi inte ses. PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0