EN BRA DAG! IPHONE + KÖPENHAMN

Idag så kom min iphone! Han döptes till bengt, och eftersom att han fick ett rosa fodral idag så blev det bög bengt :))
Var på stan idag med julia och köpte lite saker, blev en rutig skjorta, en blus och fodralet till bengan! Sen käkade vi cupido. Gjorde alltså av med lite för mycket än vad jag hade räknat med idag.. Sen så gick vi upp till lägenheten och lekte lite med maja, super söt! Och sen kom en till bra grej, jag ska åka till danmark och köpenhamn imorrn med julle!! :D 09.15 går planet ifrån arlanda, så ikväll har jag bara packat. Kommer bli super med en shoppinghelg där!
Uppdaterar er mera under helgen via mobilbloggning om jag får tid, nu ska jag fixa lite låtar på iphonen och sen kolla oc som är färdigladdat nu emelie! Sen blir det sovdags för jag ska upp 05.00 imorrn och duscha :o PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0