zombie

fredag, äntligen. underbart. mega. älska. haha ja ungefär så känns det nu efter denna hårda vecka. jag har varit som en zombie i skolan hela veckan pga sömnbrist förra helgen och hela veckan, i snitt 4 h per natt är inte bra för mig hehe. så denna helg så måste jag verkligen sova ut minst en natt (gör inte mig något om det skulle bli 2) men ja ikväll så blir det galet chill med mig själv. de allra flesta är på träningsläger hela helgen, tycker synd om er! haha :) bara jag linn och amanda hemma och de två flickorna har ju gett sig av för att ragga boys, jaja sött!
imorrn kväll så får vi se vad jag hittar på, ska verkligen försöka sola om jag hinner på dagen. hur mycket har jag inte tjatat om det här i bloggen att jag måste sola lixom? får ta mig tid imorrn helt enkelt.

idag efter skolan så belönade jag mig med att köpa hem en cupidosallad efter skolan, grymt gotti. nu ska jag fixa med mina naglar och ögonbryn och sen blir det film, seriöst jag håller på att somna och vad är klockan!?


linn amanda och jag i lördags, ingen ville ha regn i håret så ja därav de snygga huvudbonaderna! <3

 

ps skulle döda för att få en biljett till hovet imorrn så ni vet

puss j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0